18 November 2011

my sister is model.hehhe



Assalamualaikum to all my readers..Tonight,i want to story about my sister.Her name is Siti Atikah..She's beautiful more than me..Alaahhh susah kebenor nak speakang2 nih..hehe..Btw,nak story sikit lah x banyak pon..Ni kakak pertama aku..Umo nye tua 2 tahun je dari aku..She is beutiful n tall..
tapi tak macam aku,x secantik die.Ade hikmah kenapa tuhan tentukan macam tuh..
Kemungkinan,tuhan lebih sygkan aku better then her,hah
Kebiasaan yang pertama nih selalu dapt lebih sbb die paling tua..so redha ja.Time nih dia
ade show kat tman titiwangsa..Pragakan busana pengantin..Jangn kowang pk dia nih yg bukan2 ok.
walau pun die suke jdi model..die jugak pandai menjahit tau,n now she tried to make her blause..ntah bile nak siap tatau lagi sbb makan msa..Yelah kan dengan dik yang rmai..n aku,aku ade keje aku sendiri..aku pun suke jugak menjait,tapi npe nak tnjuk.hhehe.nati aku tunjuk.aku buat baju tsirt katun kanak2 12 tahun kebawah,alhamdulillah laku jugak jualan aku..Bantuan mak aku..N if aku ade mase terluang,aku jahit baju kurung untuk ke kolej.Almaklum lah.student lah katakan..Bujet pun asik lari n satu cara nak save is jhit sendiri,fesyen sendiri..




 time nih masuk URS GLAMOUR


Yang sikecik tuh my youngest sister...num 1 n 7

Ni pulak time belakon cite hantoo.cite ape x taw,


Dia di sebelah kanan skali..hehe.cutekan??


Cover of cosmopolitan.


 Yg nih,aku x taw sbb aku kat ostel.so x update sikit.huu



 haaa,tapi time nih aku ikut sbb aku jd photografer dowang.sengal!!
 Emm..aku sokong ape aje yg akk aku buat,tapi masih de batas..xbaik kan kalau buruk sangka.sedegil2,sejahat2 mane pun die tetap kakak aku..so,doa kan yg terbaik untuk die k.
ok lah sampai sini je lah entry aku..banyak lagi yg aku nak shared kat blog...next time aku upload more video ok..wassalamm

No comments: